Presentació de la Petita història de Paco Candel
04/12/2009

Invitació La Fundació Paco Candel us convida a l'acte de presentació de la Petita història de Paco Candel, dibuixada per Pilarín Bayés sobre text de Genís Sinca. L'acte es celebrarà al local social de la fundació (Mare de Déu del Port, 363, interior. Jardins de Can Sabater) amb la intervenció de Mònica Terribas, directora de TV3 i membre del patronat de la fundació, el dimecres 9 de desembre de 2009 a les 7 de la tarda.

Podeu descarregar la invitació i imprimir-la. Presentant-la el dia de l'acte se us lliurarà un exemplar del llibre.