Núria Feliu a la Biblioteca Candel
15/05/2017

Núria Feliu recitant a la Biblioteca Candel Núria Feliu, que havia acudit recentment a la seu de la Fundació Candel per recollir el guardó del Memorial Francesc Candel de Cultura en un acte en què es va veure envoltada per una colla d'amics, va voler tornar al barri de La Marina per fer-hi un recital de poemes patriòtics. La Núria ja no puja als escenaris per cantar, però no es retirarà mai de la seva relació amb un públic que la segueix estimant. El recital que va fer a la Biblioteca Francesc Candel en va ser una prova evident. Recità alguns dels poemes que més enalteixen Catalunya i exaltà la concurrència, que cantà entusiasmada a la terra catalana. El recital de la Núria Feliu fou un acte entranyable.

Entrega del Memorial a la Fundació: Núria Feliu amb Carles Duarte, Pere Baltà i Ferran Soriano.Núria Feliu posant amb alguns participants a l’acte d’homenatge a la Fundació Candel.