Candel a Montserrat
17/02/2017

Candel a Montserrat La revista CULTURA/S, suplement de La Vanguardia, dedicava quatre pàgines de l'edició del passat 11 de febrer a publicar un avenç del llibre El gran dolor del mundo. Diarios 1944-1975 de Francisco Candel, una acurada edició d'Anna Caballé i Gabriel Jiménez realitzada per a l'editorial Debate.

En el fragment publicat l'autor descriu la trobada de polítics i intel·lectuals al monestir de Montserrat entre el 10 i el 15 de juliol de 1968.

Reproduïm en facsímil el reportatge i incorporem al nostre Observatori Social l'article amb què la doctora Anna Caballé el presentava: L'interlocutor imprescindible.

Facsímil del reportatge, pàgina 1Facsímil del reportatge, pàgina 2Facsímil del reportatge, pàgina 3Facsímil del reportatge, pàgina 4