Fotografia d'en Paco Candel i logotip de la Fundaciˇ
Inici La Fundaciˇ Activitat Francisco Candel Paco Candel: Catalunya, un sol poble

» NotÝcies

Carles Duarte: "Hem de valorar mÚs i millor el Candel literat"
24/11/2016

Carles Duarte, president del CONCA, i Pere BaltÓ, president de la Fundaciˇ Candel, durant la intervenciˇ. A l'acte de lliurament dels Memorial Francesc Candel d'enguany, celebrat a la seu del ColĚlegi de Periodistes, Carles Duarte, president del Consell Nacional de Cultura i de les Arts (CONCA), reivindicÓ l'obra literÓria de Francesc Candel, afirmant que se l'havia valorat mÚs des del vessant social que des del literari, quan l'extensa obra de l'autor demostra que va ser un gran novelĚlista.

La declaraciˇ del president del CONCA coincideix amb la voluntat de la Fundaciˇ Paco Candel expressada en el mateix acte pel seu president, Pere BaltÓ, en el sentit de recobrar el literat en el moment que, ja finalitzats els actes commemoratius del 50Ŕ aniversari d'Els altres catalans, que han divulgat abastament el gran analista social, ara toca rellanšar l'obra literÓria que el projectÓ tambÚ com un gran narrador.

En relaciˇ al lliurament dels Memorial Francesc Candel i la tasca de la fundaciˇ, us recomanem la lectura de l'article L'Ónima de Paco Candel, de Guillem Carreras, a la revista Tornaveu.

Fundaciˇ Privada Paco Candel - info@fundaciocandel.org - Sobre el web