Fotografia d'en Paco Candel i logotip de la Fundaciˇ
Inici La Fundaciˇ Activitat Francisco Candel Paco Candel: Catalunya, un sol poble

» NotÝcies

Ha mort └ngel Garcia, reconegut realitzador de dibuixos animats
21/09/2016

Nadala d'└ngel Garcia per a la Fundaciˇ Candel (2009). Ha mort └ngel Garcia, prestigiˇs dibuixant que el 2009 ilĚlustrÓ aquesta nadala de la Fundaciˇ Paco Candel i, ja abans, el 1980, havia aportat el seu humor a la presentaciˇ d'una conferencia de Candel en el marc del cicle crÝtic "Barcelona 1980", que l'actual president de la Fundaciˇ organitzÓ per a la Cambra Junior Internacional.

Si voleu conŔixer mÚs detalls de la vida i obra d'└ngel Garcia podeu llegir aquest article de Pere BaltÓ a la revista Tornaveu.

D'altra banda, el TelenotÝcies de TV3 s'ha fet ress˛ de la mort del dibuixant. Ho podeu veure en aquest enllaš a partir del minut 23:51.

Dibuix d'└ngel Garcia per anunciar una conferŔncia de Paco Candel.Un altre dibuix d'└ngel Garcia relatiu a la mateixa conferŔncia.Un fotograma del film PeraustrÝnia 2004.└ngel Garcia a la peša que li ha dedicat el TelenotÝcies de TV3.

Fundaciˇ Privada Paco Candel - info@fundaciocandel.org - Sobre el web