L'exposició "Candel, la llibertat d'expressió" a les Festes de la Mercè
02/10/2009

Pilarín Bayés presenta la Petita història de Paco Candel La Fundació Candel, amb la col·laboració de l'Ens de Comunicació Associativa, posà al bell mig de la Mostra d'Entitats de les Festes de la Mercè, en plena Plaça de Catalunya de Barcelona, l'exposició "Candel, la llibertat d'expressió". La iniciativa es pot considerar un èxit valorant la quantitat de visitants així com les personalitats que van passar per l'exposició. Es va rebre la visita de l'alcalde de Barcelona, senyor Jordi Hereu, i del regidor de cultura, senyor Carles Martí, a qui es van explicar els projectes de la Fundació amb motiu de la celebració del cinquantè aniversari de la publicació d'Els altres catalans. També ens visità el senyor Xavier Trias, cap de l'oposició municipal, i el senyor Jordi Portabella d'ERC, entre d'altres personalitats, així com un considerable nombre d'amics de l'autor que van acudir a la presentació de la "Petita història de Paco Candel", a càrrec de Pilarín Bayés, autora de les il·lustracions, Eduard Fornes, d'Editorial Mediterrània, i Rafael Hinojosa, patró de la Fundació.

L'autor del text, Genis Sinca, ja havia presentat el primer dia de la Mostra "La providència es diu Paco" acompanyat pel president de la Fundació, Pere Baltà.

Durant els dies de la Mostra es van entregar als visitants els targetons de la "Petita Història de Paco Candel" i els del web fundaciocandel.org, convidant-los a entrar-hi per gaudir de l'exposició digitalitzada.

Visita de Jordi Hereu, alcalde de BarcelonaVisita de Xavier TriasVisita de Jordi PortabellaPilarín Bayés presenta la Petita història de Paco Candel

Pilarín Bayés presenta la Petita història de Paco Candel