Arxiu Francesc Candel
10/05/2007

Amb la creació d'aquest arxiu donem un pas important en l'acompliment dels objectius de la Fundació pel què fa a recopilació, preservació i difusió de tot el material rellevant que permet conèixer la figura i l'obra de Francesc Candel.

L'oportunitat de la seva creació ve donada per la voluntat de l'autor de donar els seus documents personals, així com mecanoscrits, agendes, dietaris, dibuixos, llibres, primeres edicions de les seves obres, articles de premsa, fotografies, etc.

Igualment, es convida a fer les seves aportacions a totes les persones i institucions que disposin de qualsevol material que considerin significatiu relacionat amb Francesc Candel.