Conversem amb... Ferran Soriano
20/11/2015

Escultura de Ferran Soriano El proper dijous dia 26 de novembre, a les 19h, a la Sala Polivalent de la Biblioteca Francesc Candel se celebrarà l'acte "Conversem amb... Ferran Soriano".

Ferran Soriano és un escultor excepcional, com s'aprecia contemplant les obres que vesteixen ara mateix la pròpia Biblioteca Francesc Candel i que podeu visitar fins al 24 de desembre durant l'horari d'obertura de la biblioteca.

Amb aquesta conversa oberta a tothom teniu l'oportunitat de conèixer-lo a fons: d'on treu la seva inspiració, què li fa atrevir-se amb tot, com va sorgir la seva amistat amb Francesc Candel... L'entrada és lliure.