Fotografia d'en Paco Candel i logotip de la Fundaciˇ
Inici La Fundaciˇ Activitat Francisco Candel Paco Candel: Catalunya, un sol poble

» NotÝcies

"Candel, l'altre catalÓ", amb el grup de teatre Amics d'Alpha 63 a L'Hospitalet
08/10/2015

El grup de teatre Amics d'Alpha 63 El grup de teatre Amics d'Alpha 63 presenta Candel, l'altre catalÓ, adaptaciˇ lliure del pensament de Francesc Candel, basada en Els altres catalans. Dirigida per Joan Soto, serÓ representada en diverses sales de L'Hospitalet de Llobregat entre el 24 d'octubre i el 21 de novembre, desprÚs de ser presentada el 15 d'octubre a l'auditori Barrades.

En paralĚlel, al Museu d'Hist˛ria de la mateixa ciutat hi haurÓ l'exposiciˇ Candel, la llibertat d'expressiˇ, a partir del 22 d'octubre.

Podeu descarregar el programa de l'obra de teatre

Fundaciˇ Privada Paco Candel - info@fundaciocandel.org - Sobre el web