"Candel, l'altre català", amb el grup de teatre Amics d'Alpha 63 a L'Hospitalet
08/10/2015

El grup de teatre Amics d'Alpha 63 El grup de teatre Amics d'Alpha 63 presenta Candel, l'altre català, adaptació lliure del pensament de Francesc Candel, basada en Els altres catalans. Dirigida per Joan Soto, serà representada en diverses sales de L'Hospitalet de Llobregat entre el 24 d'octubre i el 21 de novembre, després de ser presentada el 15 d'octubre a l'auditori Barrades.

En paral·lel, al Museu d'Història de la mateixa ciutat hi haurà l'exposició Candel, la llibertat d'expressió, a partir del 22 d'octubre.

Podeu descarregar el programa de l'obra de teatre