L'exposició "Candel, la llibertat d'expressió", a la Universitat Catalana d'Estiu
01/09/2009

El rector de l'UCE, Jaume Sobrequés, visita l'exposició Dins del marc de col·laboració entre la Universitat Catalana d'Estiu i l'Ens de Comunicació Associativa, del qual forma part la Fundació Candel, durant la darrera edició de la Universitat celebrada entre el 16 i el 25 d'agost a Prada de Conflent, l'exposició "Candel, la llibertat d'expressió" ocupà un espai preferent a la sala on es celebraven els actes principals, situació que afavorí que l'exposició fos àmpliament visitada i comentada, tot recordant la presència de Francesc Candel en algunes edicions de l'UCE.

L'exposició va tenir una detinguda visita del president de l'UCE, el professor Jaume Sobrequés, que, en companyia de Pere Baltà, president de la Fundació, i Rafael Hinojosa, membre del Patronat, es va reconèixer al costat de Candel en algun dels actes de les primeres eleccions democràtiques celebrades el 1977. Entre altres visites destacades, també van passar per l'exposició Carlo Sechi, ex síndic de l'Alguer i actualment parlamentari de Sardenya, l'escriptor Enric Cirici, que presidia el diari "Avui" quan es publicà, i Amèlia Trueta, que presentà a l'UCE un llibre de la correspondència mantinguda entre Pau Casals i el doctor Trueta, el seu pare, de gran interès històrico-documental.

El rector de l'UCE, Jaume Sobrequés, visita l'exposició