Dia Internacional del Migrant. Una mirada candeliana
17/12/2014

Programa de l'acte Els actes oficials que organitza la Generalitat de Catalunya amb motiu del Dia Internacional del Migrant tenen enguany un to ben candelià, coincidint amb el 50è aniversari de la publicació del llibre Els altres catalans.

Els actes se celebraran el matí del dia 18 de desembre al Museu d'Història de Catalunya i inclouran la ponència d'Andreu Domingo Immigració i imaginari social des de 1964: de la barreja a la interculturalitat, el col·loqui Què n'esperem de la Catalunya del futur?, la lectura de la Declaració Institucional del Dia Internacional del Migrant i l'actuació musical d'Amar Mende.

Programa de la jornada