Migracions dels segles XX i XXI a Catalunya. Una mirada candeliana
16/12/2014

Programa de la jornada Amb motiu del 50è aniversari de la publicació del llibre Els altres catalans i de la celebració del Dia Internacional del Migrant, el Grup d'Estudis Demogràfics i de les Migracions (GEDEM) del Centre d'Estudis Demogràfics (CED) proposa una jornada de reflexió sobre les similituds i diferències de les migracions dels segles XX i XXI a Catalunya, amb el suport de la Direcció General per a la Immigració de la Generalitat de Catalunya i de la Fundació Paco Candel.

L'acte se celebrarà aquest dimecres 17 de desembre, a partir de les 9:15 hores, al Museu d'Història de Catalunya.

Programa de la jornada