Més de 400 músics i cantants claverians en l'homenatge a Candel
17/11/2014

Invitació de l'acte El festival De Clavé a Candel és record de la cultura popular a l'autor d'Els altres catalans

En la recta final dels actes commemoratius del 50è aniversari de la publicació del llibre Els altres catalans, més de 300 cantants claverians i un centenar de músics pujaran dalt l'escenari del Barcelona Teatre Musical, el pròxim 13 de desembre a dos quarts de set de la tarda, per recordar la vida i l'obra de l'escriptor Paco Candel, coincidint que fa set anys que ens va deixar.

Aquest gran homenatge de l'associacionisme i la cultura popular que duu el títol "De Josep Anselm Clavé a Paco Candel", compta amb la coordinació de la Fundació Paco Candel i la implicació de l'Ens de l'Associacionisme Cultural, així com de diverses de les federacions que l'integren: Cors de Clavé, Teatre Amateur, Societats Musicals, Geganters i Colles Sardanistes.

Un festival inèdit on hi intervindran les bandes de Música de Cerdanyola i Coral d'Ademuz, on va néixer l'autor d'Els altres catalans, i també les societats corals de L'Aliança, de La Garriga, de Sant Cugat, de L'Esperança d'Arenys de Mar, de Joventut Tianenca de Tiana, de La Joia de Montjuïc i la Macro Coral Anoia-Baix Llobregat. A més també hi actuaran el grup de Folk Montjuïc i d'Havaneres Montjuïc, l'Amar Mende (d'origen mongol), cantant "Per tu ploro", i Núria Feliu, recitant una cançó.

Estrenes

L'espectacle comptarà amb l'estrena de la sardana De Clavé a Candel i de l'oda A Paco Candel, del mestre Josep Mut, qui va ser director de la banda municipal de Barcelona durant més d'un quart de segle. També s'estrenarà la composició Si el món voleu canviar del reconegut músic figuerenc Jaume Cristau.

Venda d'entrades

Les entrades del festival ja estan a la venda via web a Ticketmaster o directament a la Fundació Paco Candel, trucant al 934 324 560 o a través del mail info@fundaciocandel.org.

Cartell de l'acte