A la venda les entrades pel festival homenatge "De Clavé a Candel"
18/11/2014

Joan Gascueña, Folk Montjuïc; Josep Vicenç, Grup d'Havaneres Montjuïc; Remei López i Marisa Belmonte, Associació de Comerciants La Marina; Gemma Charines, Unió d'Entitats La Marina; Pere Baltà, Julio Baños i Marianela Adolfo, Fundació Paco Candel. La trobada d'associacions del barri de la Marina per donar a conèixer el festival homenatge De Clavé a Candel va coincidir amb la posada a la venda de les entrades de l'espectacle, que ja es poden adquirir a través del web Ticketmaster o de la Fundació Paco Candel trucant al 934 324 560 o a través del mail info@fundaciocandel.org.

En aquesta trobada informativa hi van ser presents Joan Gascueña (Folk Montjuïc), Josep Vicenç (Grup d'Havaneres Montjuïc), Remei López i Marisa Belmonte (Associació de Comerciants La Marina), Gemma Charines (Unió d'Entitats La Marina), persones i entitats a qui Pere Baltà, president de la Fundació Paco Candel, va demanar la seva col·laboració per tal que el festival sigui tot un èxit.

Gran festival d'homenatge a Candel

En el marc del actes commemoratius del 50è aniversari de la publicació de llibre Els altres catalans, s'organitza el festival d'homenatge de la cultura popular a Paco Candel, que se celebrarà la tarda del dissabte 13 de desembre, a les 18:30, al Barcelona Teatre Musical, sota el nom De Clavé a Candel, a partir de dues trajectòries coincidents en la promoció social i cultural de les classes populars.

El festival el coordina la Fundació Paco Candel, amb la implicació de l'Ens de l'Associacionisme Cultural, i hi intervindran les bandes de música de Cerdanyola i el Racó d'Ademús, així com les corals de La Lira, l'Aliança, l'Esperança, Joventut Tianenca i la macrocoral del Baix Llobregat-Anoia. Es preveu la participació de més de dos-cents cantaires dalt de l'escenari i un centenar de músics, amb l'estrena de la sardana De Clavé a Candel, de l'oda A Paco Candel, del mestre Josep Mut, i de la composició Si el món voleu canviar del reconegut músic figuerenc Jaume Cristau.