La "Petita història de Paco Candel" será presentada en Barcelona durante las fiestas de la Mercè
31/07/2009

Portada del llibre Editorial Mediterrània, per encàrrec de la Fundació Paco Candel, ha inclòs la biografia de Candel en la col·lecció que il·lustra Pilarín Bayés, que, amb aquesta edició, ha arribat al número 254. El text fou encarregat al periodista Genís Sinca, autor de la biografia de Candel "La providència es diu Paco".

El llibre serà presentat per Mònica Terribas, directora de TV3 i membre del Patronat de la Fundació Candel, el dissabte 26 de setembre, en el si de l'exposició "Candel, la llibertat d'expressió" que estarà ubicada en un dels estands de la Mostra d'Associacions de la Mercè que tradicionalment organitza l'Ajuntament de Barcelona.