Taula rodona "De Candel a nosaltres, els altres catalans", al Museu d'Història de Catalunya
13/11/2014

Invitació a l'acte Dimarts 18 de novembre, a les 18 hores, us convidem a la taula rodona De Candel a nosaltres, els altres catalans on hi participaran Víctor Alexandre, escriptor i periodista, autor de Nosaltres, els catalans; Lluís Cabrera Sánchez, president de la Fundació del Taller de Músics i de l'entitat Els altres andalusos; Eliana Oliveira de Freitas, autora del llibre Ajudeu-me! El crit d'una llengua que vol seguir viva; i Lluïsa Celades, presidenta de la Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.

L'acte comptarà amb la presència d'Ester Franquesa, directora general de Política Lingüística; Jusèp Buya, director del Museu d'Història de Catalunya; i Pere Baltà, president de la Fundació Paco Candel.

Us hi esperem!