L'exposició "Candel, la llibertat d'expressió", a la Universitat Catalana d'Estiu
31/07/2009

La Fundació Paco Candel ha arribat a un acord amb la Universitat Catalana d'Estiu per tal de portar l'exposició "Candel, la llibertat d'expressió" a Prada de Conflent, durant la celebració de l'edició d'enguany de l'UCE, entre els dies 16 i 25 d'agost.

El dilluns dia 17 d'agost, a les 5 de la tarda, hi haurà l'acte de presentació de l'exposició, que coïncidirà amb la presentació de l'Ens de Comunicació Associativa i les conclusions del 1r Congrés de l'Associacionisme Cultural Català per part del president de l'Ens, Antoni Carné, i d'altres membres del Comitè Executiu de l'organització, entre els qui hi ha el president de la Fundació Candel, Pere Baltà, qui, juntament amb Rafael Hinojosa, membre del patronat, centraran el col·loqui que es celebrarà a continuació entorn de Francesc Candel, la seva trajectòria com escriptor i la seva aportació decisiva a la cohesió social.