Paco Candel i la seva lluita contra la censura franquista
16/10/2014

Invitació de l'acte Dimarts 21 d'octubre, a les 19:30, el Col·legi de Periodistes de Catalunya acollirà l'acte de record i homenatge: Paco Candel i la seva lluita contra la censura franquista.

A la trobada, iniciativa del PEN Català, en col·laboració amb la Fundació Paco Candel i el Col·legi, hi intervindran Maria Candel, filla de Paco Candel; Jordi Amat, editor d'Els altres catalans, edició no censurada; Pere Baltà, president de la Fundació; i Carme Arenas, presidenta del PEN Català, com a moderadora i presentadora.

Us esperem a la sala d'actes del Col·legi de Periodistes de Catalunya. Rambla de Catalunya, 10. Barcelona.