Fotografia d'en Paco Candel i logotip de la Fundaciˇ
Inici La Fundaciˇ Activitat Francisco Candel Paco Candel: Catalunya, un sol poble

» NotÝcies

Taula rodona "L'associacionisme cultural, camÝ d'integraciˇ social" al Museu d'Hist˛ria de Catalunya
07/10/2014

Invitaciˇ a l'acte En el marc de l'exposiciˇ "Candel. Els altres Catalans", us convidem a la taula rodona "L'associacionisme cultural, camÝ d'integraciˇ social" que se celebrarÓ el dimarts 14 d'octubre, a les 18 hores, al Museu d'Hist˛ria de Catalunya, a Barcelona.

L'acte comptarÓ amb la participaciˇ de Miquel Botella, ex president de la Coordinadora de Colles Castelleres; Anna Corbella, gerent de la Fundaciˇ La Roda; Francesc Marco, de Plataforma per la Llengua; Eloi Miralles, estudiˇs de la cultura popular; i Enric SaurÝ, soci˛leg.

Hi intervindrÓ JusŔp Boya, director del Museu d'Hist˛ria; presentarÓ l'acte Pere BaltÓ, president de la Fundaciˇ Paco Candel; el moderarÓ Antoni CarnÚ, president de l'Ens de l'Associacionisme Cultural CatalÓ; i en serÓ el relator Rafael Hinojosa, membre del patronat de la Fundaciˇ Paco Candel.

Cal confirmar l'assistŔncia a info@fundaciocandel.org o al telŔfon 93 432 45 60.

Us hi esperem!

Fundaciˇ Privada Paco Candel - info@fundaciocandel.org - Sobre el web