Conferències al Gironès en el marc del programa Paco Candel a l'aula
22/06/2009

Agnès Agboton durant una xerrada El 26 de maig es van realitzar les primeres conferències dintre del marc del programa Paco Candel a l'aula. Diferents mirades migratòries i un sol fet. L'escriptora Agnès Agboton va ser l'encarregada de fer les tres conferències amb alumnes de 5è i 6è de primària dels CEIP L'Aulet de Celrà i Les Falgueres de Flaçà.

Les conferències han estat valorades molt positivament tant per part del professors, que consideren l'Agnès Agboton un model a seguir, com sobretot pels alumnes d'origen africà, per la seva capacitat i habilitat per arribar els nens i les nenes i d'aquesta manera poder explicar-los les seves vivències com a persona nascuda fora de Catalunya. Per a la conferenciant també ha estat una experiència molt gratificant ja que es va trobar amb uns alumnes molt participatius i encuriosits durant les xerrades.

Per altra banda també tenim ajuntaments i escoles interessades de diferents indrets de Catalunya: l'Ajuntament de Mataró, el Pla d'Immigració del Solsonès, la Sala de Lectura Sant Jordi d'El Prat de Llobregat, el CEIP Mestre Morera de Ciutat Meridiana, la Sala de Lectura Sant Jordi de Prats de Lluçanès, entre d'altres. En la majoria del casos només resta confirmar les dates.