Conferència Candel, el català i les llengües d'Europa, a càrrec de Genís Sinca i Miquel Reniu
23/09/2014

Invitació a l'acte Dijous dia 25 us convidem a celebrar el Dia Europeu de les Llengües al Consorci per a la Normalització Lingüística de Barcelona on podreu gaudir d'una jornada de portes obertes a partir de les 11 hores amb un seguit de sessions informatives; i a les 19 hores s'impartirà la conferència Candel, el català i les llengües d'Europa a càrrec de Genís Sinca i Miquel Reniu.

L'acte tindrà lloc a l'Espai Avinyó - Llengua i Cultura, al carrer Avinyó 52 de Barcelona.

Cal confirmar l'assistència al tel. 93 412 55 00 o bé a comunicacio.bcn@cpnl.cat.

Adjuntem el cartell i el díptic informatiu de la jornada de portes obertes.

Us hi esperem a tots!