"La Roda, 30 anys. Portar la cultura de la festa allà on la ciutat canvia el seu nom."
08/06/2009

Invitació El dia 12 de maig, al Palau Marc de Barcelona, va tenir lloc la presentació del llibre "La Roda, 30 anys. Portar la cultura de la festa allà on la ciutat canvia el seu nom", amb text del senyor Pere Baltà, president de la Fundació Paco Candel, dedicat a Francesc Candel "que explicà com ningú les barriades on la ciutat canvia el seu nom" i a Josep Maria Huertas Claveria "qui va promoure la societat civil".

L'esdeveniment va comptar amb la presència del Molt Honorable Jordi Pujol, president honorífic de La Roda i membre del patronat de la Fundació Paco Candel.