Fotografia d'en Paco Candel i logotip de la Fundaciˇ
Inici La Fundaciˇ Activitat Francisco Candel Paco Candel: Catalunya, un sol poble

» NotÝcies

Vauleˇn i Landron visiten el Museu d'Hist˛ria de Catalunya
02/07/2014

D'esquerra a dreta: Pere BaltÓ, Michael Landron, Bernard Bauleˇn i AgustÝ Alcoberro, al costat de l'obra dedicada a la Diada Nacional de Catalunya del pintor Joan-Pere Viladecans. Una visita guiada pel Museu d'Hist˛ria de Catalunya ha estat el primer dels actes que han fet a Barcelona els dos estudiosos francesos de la figura i obra de Francesc Candel, els professors Michael Landrˇn i Bernard Vauleon. Durant l'acte han estat acompanyats per AgustÝ Alcoberro, director del museu, i Pere BaltÓ, president de la Fundaciˇ Paco Candel.

Un dels moments emotius de la visita ha estat la foto que s'han fet plegats davant l'obra que simbolitza la Diada Nacional de Catalunya, del pintor Joan-Pere Viladecans, patrˇ de la fundaciˇ i autor del cartell que commemora el 50Ŕ aniversari del llibre "Els altres catalans", de Francesc Candel.

Vauleˇn i Landron, que han estat convidats a Barcelona per la Fundaciˇ, completaran la seva agenda amb una xerrada a l'Ateneu BarcelonŔs, al dinar-tert˙lia Cru´lla de Debat, i amb l'acte central que se celebrarÓ a l'Institut d'Estudis Catalans, on glossaran les seves tesis sobre l'obra i la figura de Candel, juntament amb el periodista i doctor en hist˛ria, Jaume Fabre.

En un moment de la visita, Alcoberro, Bauleˇn, Landron i BaltÓ.El quadre de Joan-Pere Viladecans dedicat a la Diada Nacional de Catalunya.

Fundaciˇ Privada Paco Candel - info@fundaciocandel.org - Sobre el web