Vauleón i Landron visiten el Museu d'Història de Catalunya
02/07/2014

D'esquerra a dreta: Pere Baltà, Michael Landron, Bernard Bauleón i Agustí Alcoberro, al costat de l'obra dedicada a la Diada Nacional de Catalunya del pintor Joan-Pere Viladecans. Una visita guiada pel Museu d'Història de Catalunya ha estat el primer dels actes que han fet a Barcelona els dos estudiosos francesos de la figura i obra de Francesc Candel, els professors Michael Landrón i Bernard Vauleon. Durant l'acte han estat acompanyats per Agustí Alcoberro, director del museu, i Pere Baltà, president de la Fundació Paco Candel.

Un dels moments emotius de la visita ha estat la foto que s'han fet plegats davant l'obra que simbolitza la Diada Nacional de Catalunya, del pintor Joan-Pere Viladecans, patró de la fundació i autor del cartell que commemora el 50è aniversari del llibre "Els altres catalans", de Francesc Candel.

Vauleón i Landron, que han estat convidats a Barcelona per la Fundació, completaran la seva agenda amb una xerrada a l'Ateneu Barcelonès, al dinar-tertúlia Cruïlla de Debat, i amb l'acte central que se celebrarà a l'Institut d'Estudis Catalans, on glossaran les seves tesis sobre l'obra i la figura de Candel, juntament amb el periodista i doctor en història, Jaume Fabre.

En un moment de la visita, Alcoberro, Bauleón, Landron i Baltà.El quadre de Joan-Pere Viladecans dedicat a la Diada Nacional de Catalunya.