Els Premis Nacionals de Cultura homenatgen Francesc Candel
04/06/2014

El moment de la cerimònia en què es va retre homenatge a Francesc Candel En la cerimònia d'entrega dels Premis Nacionals de Cultura 2014 s'ha homenatjat Francesc Candel en l'any en què es commemora el 50è aniversari d'Els altres catalans, el llibre més conegut de l'autor. Els presentadors de l'acte, Aina Clotet i Marc Clotet, han llegit l'inici i el final del llibre.

Els premis d'aquesta edició han estat pel president d'Amical Wikimedia, Arnau Duran; el ballarí Roberto Oliván; la pallassa Pepa Plana; l'escriptor de Figueres Vicenç Pagès Jordà; el Festival Internacional de Música Avançada i New Media Art de Barcelona Sónar, recollint el premi Sergi Caballero, Enric Palau i Ricard Robles; Mireia Barrera, directora del Cor Madrigal; la cobla La Principal de La Bisbal; i el fundador de Quaderns Crema, Jaume Vallcorba.

Els premiats

Els Premis Nacionals de Cultura 2014 s'han atorgat al Teatre Josep M. de Sagarra de Santa Coloma de Gramenet en un acte presidit per Artur Mas, President de la Generalitat de Catalunya, amb l'assistència de Carles Duarte, President del Consell Nacional de la Cultura i de les Arts, Ferran Mascarell, Conseller de Cultura i Núria Parlon, alcaldessa de Santa Coloma. També hi han estat presents els membres del plenari del CoNCA: Gemma Sendra, David Albet, Mercè Gisbert, Pilar Parcerisas, Isona Passola, juntament amb d'altres autoritats i personalitats del món cultural.

Tot seguit podeu veure el moment de la cerimònia en què es ret homenatge a Francesc Candel.

El moment de la cerimònia en què es va retre homenatge a Francesc Candel