El CELH i la Fundació Paco Candel es reuneixen per organitzar la Trobada d'Estudis "Els paisatges de Paco Candel"
14/05/2014

Reunió entre representants del CELH (Manuel Domínguez, Enric Farreras i Joan Camós) i de la Fundació Candel (Pere Baltà, Julio Baños, Ferran Soriano i Marianela Adolfo). Representants del Centre d'Estudis de l'Hospitalet i del patronat de la Fundació Paco Candel s'han reunit per preparar la Trobada d'Estudis que amb el títol "Els paisatges de Paco Candel" se celebrarà el proper 25 d'octubre a la Biblioteca Francesc Candel. Un acte que servirà per analitzar la visió sobre la realitat social que va inspirar Francesc Candel.

En la reunió de treball hi han participat Manuel Domínguez, president del CELH; Enric Farreras, director del CELH; Joan Camós, secretari del CELH; Pere Baltà, president de la Fundació Paco Candel; Ferran Soriano i Julio Baños, membres del patronat de la fundació i Marianela Adolfo, secretària executiva.