La regidora Imma Moraleda visita el local de la Fundació
30/03/2009

Visita de la regidora Imma Moraleda En un acte organitzat en col·laboració amb la Unió d'Entitats de la Marina, la regidora de l'Ajuntament de Barcelona Imma Moraleda, també integrant del Patronat de la Fundació, i el president del districte Sants-Montjüic, Eduard Freixedes, varen visitar la seu de la Fundació el passat dia 5 de març, coincidint amb la inauguració de la seu social de la Unió d'Entitats. Ho van aprofitar també per recórrer l'exposició "Candel, la llibertat d'expressió" que hi és instal·lada des de principi d'any, tot mostrant una possibilitat d'ús de la seu de la Fundació.

També va ser visitada per bona part dels veïns que després van participar de l'acte inaugural en el local de la Unió d'Entitats, on van prendre la paraula el president de la Fundació, la regidora de l'Ajuntament de Barcelona i el President del Districte, així com el president de la Unió d'Entitats, Antoni Guillén.

El conjunt de les intervencions va ser una valoració del bon fi a què s'ha destinat l'antiga Biblioteca Francesc Candel, especialment en ser una nova aportació als equipaments amb què s'ha dotat el districte. El president de la Fundació, Pere Baltà, va agrair a la Unió d'Entitats el pont de col·laboració establert entre les dues institucions, qüestió que també recalcà Antoni Guillén, i també a l'Ajuntament, que havia posat a disposició de la Fundació un equipament amb possibilitats de desenvolupar els objectius marcats en pro de la divulgació de l'obra i la persona de Francesc Candel i del seu missatge de convivència, que va ser útil en el seu temps i ho pot seguir sent en el futur.