Fotografia d'en Paco Candel i logotip de la Fundaciˇ
Inici La Fundaciˇ Activitat Francisco Candel Paco Candel: Catalunya, un sol poble

» NotÝcies

Acte d'entrega del 6Ŕ Memorial Francesc Candel 2013
16/04/2014

Invitaciˇ de l'acte Us convidem a l'acte d'entrega del 6Ŕ Memorial Francesc Candel 2013 que se celebrarÓ dimecres 23 d'abril, diada de Sant Jordi, a les 19 hores, a la seu del ColĚlegi de Periodistes de Catalunya, a la Rambla Catalunya 10, pral., de Barcelona.

El Patronat de la Fundaciˇ Paco Candel ha acordat concedir per unanimitat els guardons del 6Ŕ Memorial Francesc Candel 2013 In Memorian a Max Cahner, en l'└mbit Cultural a PilarÝn BayÚs, en l'└mbit Social a la Federaciˇ d'Ateneus de Catalunya i en l'└mbit de Comunicaciˇ a l'Ens de l'Associacionisme Cultural CatalÓ.

Podeu consutar el dossier informatiu sobre els guardonats.

Fundaciˇ Privada Paco Candel - info@fundaciocandel.org - Sobre el web