Acte d'entrega del 6è Memorial Francesc Candel 2013
16/04/2014

Invitació de l'acte Us convidem a l'acte d'entrega del 6è Memorial Francesc Candel 2013 que se celebrarà dimecres 23 d'abril, diada de Sant Jordi, a les 19 hores, a la seu del Col·legi de Periodistes de Catalunya, a la Rambla Catalunya 10, pral., de Barcelona.

El Patronat de la Fundació Paco Candel ha acordat concedir per unanimitat els guardons del 6è Memorial Francesc Candel 2013 In Memorian a Max Cahner, en l'Àmbit Cultural a Pilarín Bayés, en l'Àmbit Social a la Federació d'Ateneus de Catalunya i en l'Àmbit de Comunicació a l'Ens de l'Associacionisme Cultural Català.

Podeu consutar el dossier informatiu sobre els guardonats.