Parlem dels altres catalans, al Prat de Llobregat
10/04/2014

Invitació de l'acte Us convidem a la presentació-col·loqui a càrrec de Genís Sinca (Premi Josep Pla 2013) i autor del llibre La providència es diu Paco (biografia de Francesc Candel); i Esther Pardo, autora d'Els carrers de Paco Candel.

La presentació tindrà lloc el dijous 10 d'abril a les 20h al Club del Llibre / Servei Secretaria (C/ Castella, 27, El Prat de Llobregat).

A tots els assistents se'ls obsequiarà amb un exemplar d'un dels llibres publicats per Rúbrica Editorial, que aquest any compleix el seu 35è aniversari.