Presentació del programa "Paco Candel: Catalunya, un sol poble"
17/03/2014

Díptic del programa El dimarts 18 de març, a dos quarts de set del vespre, us convidem a la presentació del programa "Paco Candel: Catalunya, un sol poble", que tindrà lloc al Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya (Rambla de Catalunya, 8, principal. Barcelona).

El programa "Paco Candel: Catalunya, un sol poble" contribueix a promoure la reflexió i la sensibilització sobre el fet migratori i a prendre consciència que els habitants de Catalunya compartim una història i un present. Aquest programa s'adreça, a partir d'ara, al conjunt de la societat civil i s'impulsa conjuntament des dels departaments de Benestar Social i Família, d'Ensenyament i de Cultura de la Generalitat de Catalunya, i des del Consorci per a la Normalització Lingüística i la Fundació Paco Candel.

El programa "Paco Candel: Catalunya, un sol poble" ofereix diferents recursos per difondre, reflexionar i treballar el fet migratori: l'exposició digitalitzada "Candel, la llibertat d'expressió"; guies i materials didàctics; vídeos dels conferenciants (Patrícia Gabancho, Genís Sinca, Matthew Tree, Miquel Reniu, Rafael Hinojosa, Esther Pardo o Ferran Soriano, entre d'altres); i conferències.

Per a més informació:

- Descarregueu el programa de l'acte.

- Descarregueu el díptic de presentació del programa "Paco Candel: Catalunya, un sol poble".

- Veieu els vídeos dels diferents conferenciants a través del canal de YouTube de la Fundació Paco Candel.