Què va suposar l'edició d'Els altres catalans? Taula rodona
26/02/2014

Publicat per primera vegada l'any 1964, aquest assaig va tenir un gran ressò i un fort impacte social pel plantejament d'una situació que fins aleshores no havia estat tractada d'una manera oberta, la immigració que va rebre Catalunya durant els anys seixanta. Els altres catalans s'ha convertit en un document històric sobre la immigració a Catalunya que, cinquanta anys després, torna a tenir plena vigència.

De tot això es parlarà a l'acte que se celebrarà el dilluns 3 de març, a les 19.30 h, a la sala Bohigas de l'Ateneu Barcelonès.

Hi intervindran el P. Manuel Pousa (pare Manel); Josep Martí Gómez, periodista; Lluís Cabrera, president de l'associació Els Altres Andalusos, i Pere Baltà, president de la Fundació Paco Candel. Moderarà Ramon Alcoberro, bibliotecari de la Junta Directiva de l'Ateneu Barcelonès.

Podeu descarregar-vos la invitació de l'acte.