Joan-Pere Viladecans supervisa la impressió del cartell que ha creat per commemorar el 50è aniversari d'"Els altres catalans"
05/02/2014

Joan-Pere Viladecans i Pere Baltà durant la visita El pintor Joan-Pere Viladecans, acompanyat pel president de la Fundació Paco Candel, Pere Baltà, ha visitat l'Escola de Formació Professional "Antoni Algueró" a Sant Just Desvern, on s'estan ultimant els treballs d'impressió de l'obra que commemora el 50è aniversari de l'edició del llibre "Els altres catalans" de Paco Candel.

Al centre els esperava el director de la Fundació Indústries Gràfiques, Joan Creus, que, juntament amb professors i alumnes de l'escola, ha mostrat el resultat que han obtingut en el procés d'impressió del cartell tenint com a mostra la pintura original creada per Viladecans.

La trobada ha conclòs amb una visita a les modernes instal·lacions del centre de formació professional on hi estudien més d'un miler d'alumnes de cicle mitjà i superior.

El cartell de Viladecans serà presentat al Palau de la Generalitat

El proper 17 de febrer el Palau de la Generalitat acollirà el primer dels homenatges a Paco Candel amb motiu del 50è aniversari d'"Els altres catalans" i que donarà el tret de sortida a un any ple d'esdeveniments per recordar l'escriptor. Durant l'acte el President de la Generalitat, Artur Mas, i Joan-Pere Viladecans, descobriran el cartell que acompanyarà aquesta llarga commemoració.