Fotografia d'en Paco Candel i logotip de la Fundaciˇ
Inici La Fundaciˇ Activitat Francisco Candel Paco Candel: Catalunya, un sol poble

» NotÝcies

Joan-Pere Viladecans supervisa la impressiˇ del cartell que ha creat per commemorar el 50Ŕ aniversari d'"Els altres catalans"
05/02/2014

Joan-Pere Viladecans i Pere BaltÓ durant la visita El pintor Joan-Pere Viladecans, acompanyat pel president de la Fundaciˇ Paco Candel, Pere BaltÓ, ha visitat l'Escola de Formaciˇ Professional "Antoni Alguerˇ" a Sant Just Desvern, on s'estan ultimant els treballs d'impressiˇ de l'obra que commemora el 50Ŕ aniversari de l'ediciˇ del llibre "Els altres catalans" de Paco Candel.

Al centre els esperava el director de la Fundaciˇ Ind˙stries GrÓfiques, Joan Creus, que, juntament amb professors i alumnes de l'escola, ha mostrat el resultat que han obtingut en el procÚs d'impressiˇ del cartell tenint com a mostra la pintura original creada per Viladecans.

La trobada ha concl˛s amb una visita a les modernes instalĚlacions del centre de formaciˇ professional on hi estudien mÚs d'un miler d'alumnes de cicle mitjÓ i superior.

El cartell de Viladecans serÓ presentat al Palau de la Generalitat

El proper 17 de febrer el Palau de la Generalitat acollirÓ el primer dels homenatges a Paco Candel amb motiu del 50Ŕ aniversari d'"Els altres catalans" i que donarÓ el tret de sortida a un any ple d'esdeveniments per recordar l'escriptor. Durant l'acte el President de la Generalitat, Artur Mas, i Joan-Pere Viladecans, descobriran el cartell que acompanyarÓ aquesta llarga commemoraciˇ.

Fundaciˇ Privada Paco Candel - info@fundaciocandel.org - Sobre el web